Nu ska här kokas ägg!

Om ni glömt....jag älskar ägg! Ser så fram emot att sambon kommer hem med lite bröd som jag kan göra goda äggsmörgåsar av. Borde förmodligen ätit dom innan Skivstång/spin passet på 85 min som verkligen sög musten ur mig. Det var så tungt och jobbigt. Jag tycker nästan aldrig att det känns så. Jag brukar bara bli mer och mer laddad ju tuffare det är men idag var något ut över det vanliga och jag längtade från första början efter att det skulle vara över......fy vilket hemsk känsla!

Hoppas på bättre glöd till morgonens Kiboxpass. Funderar på att köpa handskar till det med det får nog vänta lite. Jag får hålla till godo med lånehanskarna ett tag till. Bra tips på handskar, någon?

Nehä, tända lite mysljus, koka en massa ägg och vänta på kärlekan då! :) 

Hejsvejs!

 

Kommentarer
Postat av: Andrej

Äggmacka efter passet.

TopTen har bra och prisvärda handskar.



Kör hårt och kicka rumpa.

2010-09-29 @ 20:06:23
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0