Å jäklar!


Två hela veckor sen jag var inne och skrev! Dagarna har bara gått och jag har faktiskt inget bra svar på varför jag inte skrivit, för tränat har jag ju gjort som vanligt förstås:) Och den övriga vardagen har inte skilt sig ifrån hur den sett ut de senaste åren......

Kanske har jag haft tankarna på annat ändå. Jag går fortfarande och grubblar på framtiden och slits mellan ett tillstånd där jag känner mig trygg i att saker och ting ändå kommer lösa sig på ett bästa sätt till att känna fullständig maktlöshet inför framtiden där katastroftankarna skrattar hånfullt.

Det kanske är 30-årskrisen i alla fall....

Tur jag har träningen. Ett andningshål där man kan fokusera på något annat en stund. Bara mata på hårda slag på Kiboxen, trampa taktfast uttröttande på spinningen eller hålla räkningen och takten i de djupa benböjen på skivsångspasset.

I går fick jag hem papper får Vädda folkhögskola som har en Kostcoachutbildning på distans, 1 år. Kanske skulle det kunna vara något. Fast det duger ju inte som ersättning till högskolestudier så i sånt fall får det bli både och. I morgon blir det möte med studievägledare och där hoppas jag att kanske några av grubblerierna kan få lite ro.  

I dag har jag tagit en riktigt skön höstpromenad utan att titta åt en endaste svamp vilket andra verkar vara som tokiga i. Framåt kvällen ska jag jobba mig igenom ett core/spinpass på 85 min, ett av min hösts nya passatsningar. Kul som attan! 

I morgon blir det till att gå på Kibox. Hoppas "min nya" boxkompis kommer. Vi har boxats ett par gånger och vi har samma energi och styrka ungefär så nu är hon ovetandes utsedd till "min nya" boxkompis:) Hoppas hon är ok med det, hihi:)




Kommentarer
Postat av: Andrej

Det är guld värt att ha en bra träningskompis. Oavsett om den andre vet om det eller inte :-)

2010-09-24 @ 19:17:27
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: skåne

Hej sweetie!



Jag har kommit igång med träning nu också, oj vad skönt...och roligt!

Har börjat få lite muskler, har din bloggbild som mål ;-)

Kramar!

2010-09-26 @ 21:02:07
URL: http://mittfjardeliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0