Bästa minuten på dagen!

Tillbaka hemma efter ett Puls/medelpass. Det var länge sen jag gick på ett sånt pass men takterna satt faktiskt i och jag orkade bättre än jag trott. Jag ska nog köra lite såna pass framöver. Det är bra pass att komma igång med när man slarvat med träningen en period. Passet väcker verkligen hela kroppen till liv och hjärtat får jobba rejält. Mycket skönt! Dessutom avslutas passet alltid med dagens (tycker jag) bästa minut. En minut som består av att bara ligga platt på golvet och vara nöjd över att man pallrade sig dit! Lite häftigt är det också att det är så mycket folk. Idag var det 65 personer inloggade till passet en kvart innan det började! Man måste inte känna sig ensam direkt…

 

Nu ska jag äta lite köttfärssås med spagetti, sen hoppas jag på lite ”Vad blir det för mat ” med Morberg

 


Kommentarer
Postat av: Andrej

Puls/medel är kanonkul!

2010-10-25 @ 20:53:44
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0