Underbara Sverige!

Starten på min dag var så skön får jag säga! Gick upp vid 8.00, alldeles lagom med andra ord. När solen började värma tog jag och sambon våra cyklar och cyklade genom skog och mark, mellan blommande ängar och bredvid röda små stugor (med hög puls och mycket tryck på benen förstås:) ). Så ljuvligt! Jag älskar Sverige, ja, faktiskt det gör jag verkligen! Vi har ju en så enastående natur som vi dessutom får vara i nästan hur vi vill!

Efter ca 2,5 mil konstaterade vi att nästa gång får picknickkorgen följa med:)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Jag tycker det var tvärt om med glassen, tyckte inte själva skalet smakade så mycket, men kolasåsen innuti var god...



Jag sverige är underbart, så packa korgen och ta med den ut nästa gång!

2010-05-28 @ 00:12:25
URL: http://asaz.blogg.se/
Postat av: jessica

slår lite löst haha ne skämt och sido. Eftersom att vi har barn hemma så är det svårt att bara äta nyttigt så det blir både lätt, avancerat, nyttigt och onyttigt. Jag lägger mycket upp bilderna för att peppa mig själv att variera maten mer istället för att göra samma maträtter vecka ut och vecka in. Sen jag började så har jag lagat olika maträtter varje dag (förutom nån gång på helgen men då lägger jag inte upp den)(Det är flera månader nu) Så det är faktiskt mycket för min egen del och för att familjen ska få en varierad kost.

2010-05-28 @ 07:09:34
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: jessica

Jo det är väll ca 7-15 maträtter medelsvensson lagar. hos mina föräldrar innan vi flyttade så hade vi ons- sönd samma varje vecka bara mån och tis som varierade och det va typ korv och makaroner eller köttbullar och makaroner :P. Ne har inte sätt filmen

2010-05-28 @ 07:30:42
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0