Pirr i magen :)

Har precis ätit en god frukost (gröt förstås och två ägg). Sitter och försöker planera dagen. Kiropraktorn ska besökas kl 15.00, direkt efter det jobb. Innan dess måste vi handla och förbereda inför vår lilla Oslovisit som går av stapeln på fredagmorgon. Jag tänker ladda med goda fiber- och proteinrika matsäckssmörgåsar för jag vägrar klämma en läbbig hamburgare på vägen! Vägkrogshamburgare är bara goda i fantasin och jag skulle vilja säga aldrig i verkliheten.

Så sitter jag här och funderar på hur jag ska få in och lägga upp träningen idag. I går kväll var planen att ta med gubben ut och jobba sig upp för stadens nu gräsbeklädda skidbacke. Det skulle vara ett inspirerande och motiverande pass tycker jag. Och ju mer jag tänker på det ju mer pirr i magen får jag! Älskar såna utmaningar! Kanke kan jag försöka hålla fast vid den planen och se till att vi hinner!

Om ca 4 timmar vet vi hur det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0