Nu sitter jag här och ångrar mig!

Dagen har framförallt gått i bilens tecken. Hämtat på verkstad, lämnat på verkstad, hämtat igen. Fått bilen mer eller mindre utdömd. Lagning skulle överstiga bilens värde.....letat på blocket.....provkört hos försäljare....suck. Har bestämt att det ska bli en Saab 9-3 -03, beigebrun inom 4 veckor. Önska mig lycka till!

Har känt mig matt och håglös. Har inte tränat, bara gått fram och tillbaka mellan verkstäder. Har varit hungrig och när väl maten var avverkad valde jag att skippa träningen. Gud var jag ångrar mig!! Tittade ut nu och funderade på att sticka ut och springa, har träningspirr i kroppen...men alvarligt klockan är 22. Jag får vänta tills i morgon, men då, oj, oj!

Känner mig fortfarande matt och håglös. Ska äta björnbärskesella. Jaha...sambon serverade precis just nu banankesella istället...ja,ja


Kommentarer
Postat av: Andrej

Man tager vad man haver... allrahelst som det kommer serverat.

2010-05-27 @ 21:40:45
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0