Motivationen vart är du??

Två veckor har gått sedan min första mätning, tre veckor kvar till andra mätningen och jag känner mig riktigt dåligt motiverad......Blä, känns inte bra. Förhoppningsvis känns det bättre när jag nu väl pallrar mig i väg till gymmet. Planen är att jag ska köra ett bröst/rygg pass. Förhoppningsvis kommer jag känna mig stark efter tre dagars vila och få tillbaka motivationen på ett kick. Det borde bli så....brukar bli så......hoppas, hoppas....

Funderar på om jag inte skulle behöva lägga in lite mer konditionsträning igen. Nu har jag i princip bara kört styrka, kanske därför motivationen tryter. Jag har sagt det förut men säger det igen, ju högre puls desto högre endorfinutsöndring. Och det behöver jag verkligen!

Hoppas på lite fint väder så att jag kan sticka ut och cykla. Kan och kan.....det kan jag väl i sämre väder också men det ska vara trivsamt också.....kanke blir det en cykeltur till kvällen.

Näe.....nu segar jag ut på att ge mig iväg igen.....

NU gymmet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0