Min definition av ensamhet fångad på bild...


Foto: © Tove Sandström

Kolla det här! Vilket stackars ensamt ägg det står kvar i kartongen...hur kan jag vara så tanklös att jag inte har köpt nya äggkompisar åt det sista ägget?...... 

......Men framför allt, hur ska jag kunna äta mina TVÅ standard ägg till frulle i morgon? Den ekvationen går inte ihop sig!

Har hur som helst varit och tränat nu. Tränade igenom hela kroppen om än med något splittrat upplägg. Jag fick helt enkelt köra på dom maskiner som var lediga så jag hoppade hej vilt mellan bröst, ben, axlar osv. Kabelmaskinen var lögn i helvete att komma åt. Den är upptagen hela tiden, gärna av lite större gäng 19 åringar.....Ja, ok, jag vet, det finns en till, men ok, jag vet inte riktigt hur den fungerar så jag håller mig gärna till den jag kan. Man vet aldrig vad som händer om jag ska på och pilla. Kan gå hur som helst faktiskt :) Dessutom vet jag att jag har en beundrare, eller inte beundrare kanske, men det är en där på mitt gym som jag vet tycker jag ser så duktig och ambitiös ut så jag vill ju inte sabba den bilden :) Oj, oj, oj han skulle bara veta haha...

Nu har jag klämt i mig lite torsk med potatis och rårivna morötter, urk. Det blev ingen höjdare faktiskt. Ser istället fram emot min kvällskesella som det ska experimenteras med idag!

Hoppas jag på lite ny träningsvärk till i morgon, fast lagom mycket för att kunna cykla förstås:)

Se you later ;)




Kommentarer
Postat av: Susanne

Sv: Japp använder alltid proteinpulver istället för mjöl... :)

2010-05-06 @ 20:58:06
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0