Jag orkar inte!

Trött...Så är det faktiskt!

Jag har sedan igår sett fram emot att få ta en cykeltur eller gå på ett cirkelfyspass idag när jag väl kommit hem från 24 timmars pass på jobbet. Men på riktigt, jag orkar inte! Och så är det med den saken.

Ofta brukar jag släpa mig iväg ändå och väl på passet brukar jag ändå piggna till. Men idag tänker jag följa min känsla. Min kropp kanske behöver vila, det kan ju faktiskt vara så:) Och med tanke på träningsvärken som hållit i sig ett par dagar så kanske även musklerna inne i kroppen behöver lite tid för återhämtning.

Möjligen ska jag ta med mig sambon på en kvällspromenad lite senare, det får räcka.

Det bästa med att bestämma sig för att ta en vilodag är att jag kommer vara extra taggad på morgondagens träningspass:) Gött:)

Det är också väldigt skönt att bestämma sig för att vila fast jag rent tidsmässigt hade hunnit träna. Oftast blir mina vilodagar av just därför att jag faktiskt inte hinner av en eller annan anledning. Och det händer ju inte ofta då jag är en hejare på att prioritera, hehe.

 

Nähä gott folk, nu blir det söndagsmys i det här hemmet!


Kommentarer
Postat av: Andrej

Låter som ett klokt val!

2010-05-16 @ 18:24:52
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0