Idag hände det!

Hej Bloggen!

Jag måste berätta....
Idag kom jag hem från jobbet framåt kvällskvisten. Middag hade jag ätit på jobbet och skulle väl egentligen bara ta min vanliga kvällskesella.......men vad händer?? Jag kokar te, och äter ett par smörgåsar (grovt bröd) med keso. Då tänker ni kanske förhoppningsvis att "det var väl inte så farligt" och nej, det tycker inte jag heller. Men vad händer sen.....?

Helt plötsligt utan någon som helst kontroll tar jag fram ca 5-6 smörgåsrån och ett tu tre har jag ätit upp allihopa väl bredda med Bregott (extra saltat givetvis)...Men va(!?) jag har inte tappat kontrollen på det sättet sedan jag vet inte när. Jag tycker alltid att jag äter gott och bra och dessutom ligger det en liten tanke bakom. Jag kan också välja att äta det som jag vet är lite sämre för mig men då är det ett aktivt val...men det här var något helt annat! Hjälp jag blev nästan lite rädd....

Jo, gott var det ju förstås, riktigt gott....så kanske var det värt det?

Nu ska jag sova på saken. Tur man kan skriva av sig:)

Godnatt bloggen och bloggdjungeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0