Underbara dagar tre....

Nu undrar ni förstås varför jag inte skrivit och jag kan meddela att det beror på att jag haft en helg fullspacklad med trevligheter. Jag kommer inte att kunna beskriva allt med ord bra nog för att ni riktigt ska få känsla för hur jag haft det men jag kan säga så här:

Fredag: Campade tillsammans med bästa sambon intill havet utanför Nyköping. Grillade och myste hela kvällen och sov för första gången i vårt nya stora taktält!

Lördag: Packade ihop campet efter en skön natt i tält. Man sover alltid bäst i naturen :) Hälsade på mamma med familj en snabbis för att sedan sladda hem till pappsen. Duschade bort naturen och svidade om till Jesus Christ superstarmusikal som mina små systrar deltog i. Dom är så duktiga! Tillbaka hos pappa igen lagade vi (syster med sambo, jag med sambo och pappa) mat, åt och umgicks hela kvällen. Räkor i het sås, slurp! Måste lägga ut recept åt er på det framöver. En höjdarkväll!

Söndag: Vi skulle som hastigast svänga förbi mamma innan hemfärd men blev kvar på gården till sen eftermiddag. Jag har gått barfota på småsten, klippt gräs och njutit av solen medan min andra hälft blev involverad i renoveringsprojekt på gården av mammas andra hälft . Det är hög mysfaktor på det! Kvällen avrundades med lång promenad längst stadens å. 

Ja, ni hör ju, man kan inte ha det mycket bättre!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken frilufsmänniska/träningsmänniska du blivit. Så minns jag dig inte som=) Fast du kanske inte minns mig som en lugn, hemmasittandes småbarnsmorsa heller...;-) Ha det bra, Kram!

2010-06-07 @ 10:13:03
URL: http://corneliahuss.blogspot.com
Postat av: robin H

Låter helt fantastiskt!

2010-06-08 @ 10:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0