Tack

Efter en dag som medlem på Träningskompisen.se har jag fått 6 röster. Det känns ju riktigt kul och stimulerande så tack ni som röstat på mig!

Nu har jag precis ätit frukost och ska ge mig ned på stan. Planen är att jag ska handla ett par långbenta cykelbyxor så att jag och killen (sorry pappa. Min kära far tycker killen låter som en häst medan jag tycker att sambon låter lite väl formellt. Någon som har tips på benämning??) kan cykla ihop i dag. Det ska bli spännande att se hur det går.
Han gör vanligtvis allt i ett helt annat tempo än jag. Slalom brukar sluta med att jag står kvar i dimman högt upp på fjällen och undrar hur jag ska ta mig ned medan han redan är nere och när vi springer ihop står han och väntar på mig som kommer joggande långt bakom. Det här vill jag säga inte betyder att han är mer vältränad än jag utan främst driven av någon slags "gör allt så snabbt du kan trots ett hjärta i halsgropen och mjölksyra i hela kroppen djävul" :) Misstänker att han kommer varva mig på cykel också......Kan jag skylla på att det går snabbare för honom för att han har större däck månntro? :)

Fortsättning följer......


Kommentarer
Postat av: Djaanii

Kul med en träningsblogg!

Själv har man vila idag efter 2 gympass igår! =P

Ta hand om dig och kör hårt!



Mvh/Djaanii

www.djaanii.blogg.se

2010-04-20 @ 12:49:13
URL: http://djaanii.blogg.se/
Postat av: Djaanii

På sned hantelpress flyttar du upp ryggstödet på bänken några hack till ungefär 45graders vinkel. Detta aktiverar lite mer av de övre fibrerna på bröstet.



Välkommen åter! =)

2010-04-20 @ 13:16:58
URL: http://djaanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0