Stubbar, stenar och ett och annat lerhål


Foto: © Mattias Granberg


Japp, jag blev ifrånkörd som jag trodde....Han hade laddat med ballerinakex och jag med näringsriktig lunch. Det måste varit ballerinorna som gjorde det :) Attans!
Nej då riktigt så illa var det inte, jo, ballerinorna var på riktigt men det var riktigt trivsamt att cykla tillsammans och jag kände mig inte ifrånkörd hela tiden. Det blev ca 1,5 timme bland stubbar och stenar och ett och annat lerhål.
Jag tror jag kommer att ha ont i sittbenen i morgon då jag cyklade ovadderat idag, synden straffar sig. Riktigt ont i luftrören fick jag också, måste berott på all fortfarande kall luft man drar i sig. Ja, ja, kul var det i alla fall och det lutar åt en tur i morgon också men då ska det kompletteras med skivstångspass på gymmet. Jag måste ju få lite mer muskler än på benen :)

Ikväll får vi middagsgäster. Då blir det ljummen kycklingpasta med curry och äpple. Mums, jag är redan hungrig!


Kommentarer
Postat av: Faderskapet

Men vad tycker hästen..jag menar sambon??

2010-04-20 @ 21:16:59
Postat av: Tove

Ok, jag har frågat killen nu, han tycker sambon låter mer seriöst. Får väl köara på det då om männen i mitt liv säger det :)

2010-04-21 @ 00:27:19
URL: http://endorfinen.blogg.se/
Postat av: Tonny

Tack för tipset om Forest Gump. Ser ut att vara en trevlig skog att cykla i.

2010-04-21 @ 07:11:01
URL: http://motformen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0