Nu blir det smoothies

  
Foto: © Tove Sandström


Vilket klipp vi gjorde! Hittade denna Kitchen Aidmixer på Cervera för halva priset! Så nu ska här drickas smoothies under våren och sommaren :)
Men kvällen till ära har vi spetsat bären med sprit och ska bjuda våra gärster på strawberry daiquiri, slurk.

Det blev ingen träning i dag. Har haft fullt upp med matlagning och handling. Men det känns som att det är helt ok, har en hel del träningsvärk sedan skivstångspasset igår. Kanske borde börja bli en mer frekvent besökare på just det passet. Problemet för mig är att jag går på så många olika pass och tränar i gymmet och cyklar och springer och...och...och så ibland går det lång tid mellan likadana pass. Men jag tycker det är roligare så, jag hinner inte tröttna och kroppen blir allsidigt tränad.

Nu ska jag hjälpa killen i köket med det sista innan gästerna kommer. Det blir trerätters med underbart vin och angenämt sällskap.

Helt klart får kvällsmaten idag MVG på alla plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0