Jag gjorde det

Nu är jag glad och pigg!

Jag gick till gymmet och trotsade mina negativa tankar. Skivstångspasset jag planerat att gå på bytte jag ut mot ett Cirkelgympass. Det var väldigt länge sedan jag var på ett sånt pass så jag hade nästan glömt bort hur kul och grymt jobbigt det är. Jag råkade kläcka ur mig: Är det bara två varv? Varpå någon sa "bara?". Jag hade för mig att det kanske var tre varv. Jag kan säga att jag hade instruktören över mig som en hök under varv två :) Så ja, bara två varv kändes alldeles tillräckligt vid närmare eftertanke :)

Nu är jag mätt och belåten efter goda hemgjorda hamburgare och soffan väntar. Vilken tur att jag gick och tränade i alla fall. Nu kommer soffan att kännas dubbelt så skön!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0