Endorfinfylld och förväntansfull


Foto: © Mattias Granberg

Morgonens Spinningpass gick bra varken mer eller mindre faktiskt. Hade en stackars nybörjarmotionär bredvid mig som jag tyckte mäkta synd om bara. Det såg sååå tungt ut och jag misstänker att hon aldrig kommer tillbaka…

Under passet han jag fundera ut att det är läge för mig att dra ned lite på konditionsträningen och istället utöka styrketräningen. All konditionsträning ska ske utomhus i form av skogscykling och löpning medan gymmet ska vara vigt åt styrka.

Kl. 10.00 i morse var detta bara på funderingsstadiet men efter en promenad på stan då jag ”råkade” slinka in till min gamla tränings- och kostcoach Fredrik Spång, traningscoachen.com blev jag förstås fast i tanken.

På tisdag smäller det! Då blir det mätning och genomgång i gymmet för att få tips om ett bra träningsupplägg och schysta övningar. Efter det kommer ni förstås att kunna följa mina resultat och förhoppningsvis framgångar här på bloggen.

Det är flera dagar tills tisdag och jag vill att det ska vara NU!

Kvällens middag:
Heta tigerräkor marinerade i chili, lime, ingefära serveras tillsammans med lite ris och mycket sallad

Dessert:
Smoothie på banan, kiwi, lättkesella och soyadryck


Kommentarer
Postat av: Molly

vilken vacker bild :)



tack för din kommentar på min blogg :)



du får ha en bra fortsättning på din helg :)

2010-04-24 @ 19:04:25
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0