Dagen fortsätter på samma konstiga sätt

Bytte raskt om för att gå och köra ett intensivpass vilket innebär gruppträning som innehåller styrka och pulshöjande moment där du använder din egen kropp som redskap. Det är fruktansvärt jobbigt och intensivt som namnet antyder.

Slank in på gymmet vid 18.45 och skulle logga in mig men ser inte passet i datorn...hum....Frågar i receptionen om det inte är något i dag av någon anledning och får till svar: Jo visst, men det började för en kvart sedan.  Jag har inte gått på det passet på länge då jag fått en "stalker" efter mig just där men attan, jag var helt säker på att det var 19.00.

Ja, ja jag slapp "stalkern" och fick pallra mig upp på en crosstrainermaskin istället. Crosstrainer maskinen fick sig en rejäl omgång på 30 min ;) Kunde väl tränat lite till men jag vill ju känna mig hyfsat utvilad imorgon när mätning och gymprogram ska gås igenom så det fick räcka. Hjärtat har fått jobba och svetten har runnit.

Nu har vi förtärt Torsk i ugn med tomattäcke och broccoli. Broccolin var god resten var sådär faktiskt.

 

Ska bli spännande med mätningen imorgon! Sambon tror att jag kommer ligga sämre till än jag gjorde vid första mätningen för ca 1 år sedan så vi får se. Ju sämre utgångsläge desto större förändring kan ju ske.

Nedan en bild på nya taktältet som jag utlovat. Fler bilder på http://uppleva.blogg.se


Kommentarer
Postat av: jonna

Ja, mycket gott :D

2010-04-26 @ 22:01:21
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0