Het kycklingwok



Idag var det ju så att jag "råkade" smita iväg till gymmet precis i matlagningstid så den här supergoda woken får jag tacka älsklingen för:)

Ingredienser 3-4 port:

2 kycklingfiléer skurna i bitar
2 pirri pirri
10 klyftor vitlök!!
3 morötter
15 cm purjolök
3 cm färsk ingefära
1 dl cashewnötter
några droppar sesamolja+
oilvolja att steka i

Här hemma serverades woken tillsammans med nudlar, japansk soja och sambal oelek

Med tanke på all vitlök, pirri pirri och ingefära blir ju woken rena förbränningsbomben eller vad tror ni? ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Svar:

Ja det har jag faktiskt..

Hur mycket träningsvärk kan du tänka dig att leva med? ;)



Jag kör alltid raka djupa marklyft för rumpan på gymmet.. kanonbra.. Du känner direkt att det tar.



Sen så har jag faktiskt en hemlig och pinsam (men sjukt bra) specialare. en perfekt framför tvn övning.

"kissande hunden" lr va nu folk kallar den..

Så ner på alla fyra och kolla om du klarar att göra 200 st.

Jag kör hela tiden vartannat ben och ser till att utföra det noggrant och med så lång rörelsebana som möjligt. (åt sidan och rakt bakåt) Bränner som eldar i gluteus.



När jag är ute med min hund på morgonpromenaden så brukar jag oxå gå lite utfallsgång. Vilket oxå är en riktigt mördare för muskeln.. Detta tar ju såklart oxå i låren.. men testa.



Ibland är det enklare än vad man tror!

2010-05-13 @ 23:35:29
URL: http://bodydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0