Träningsvärk någon? Jag bjuder :)

Herre min gud vilken träningsvärk gårdagens benpass har bidragit med! Det trodde jag väl aldrig att det skulle kännas såhär idag....igår gnällde jag lite på dålig muskelkontakt men det verkar ju som att det funkade ändå. Träningsvärken sitter Precis på dom rätta ställena så jag är nöjd J

 

Nu är jag precis hemkommen från ett arbetspass och föreslog en promenad för sambon för jag tror faktiskt jag skulle må bra av lite ”vila” idag….jaha…men då vill han förstås cykla…..undrar om mina ben pallar det??


Kommentarer
Postat av: Fredrik Spång

finns inget bättre än hårda benpass. Nyss hemkommen från ett. Vi får köra ett benpass ihop snart. Kämpa!!/Coachen

2010-05-14 @ 19:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0