Sugen...

Idag har jag varit sugen på något hela dagen och vet förstås att det beror på lite dåligt planerad kost. Det blir så himla mycket att släpa med till jobbet när man ska befinna sig där ett dygn...

Vad för något jag varit sugen på är difust får jag säga men jag har INTE använt mig av metoden prova tills du vet. Mest är det nog en liten hungerkänsla jag burit på. Har bytit ut proteinrika mellanmål med frukt vilket omedelbart fått dessa konsekvenser. Skönt att känna att man iallafall vet (tror jag) vad det beror på då är det ju plättlätt att förhindra en liknande situation framöver :)

Mest vill jag ha mat! Men ser först och främst fram emot havregrynsgröten i morgonbitti. Äggen råkade jag äta upp nu så dom annars givna äggen får jag vänta med tills jag kommer hem vid 10.30.

Fast en specifik sak jag faktiskt vet att jag skulle vilja äta just nu är smörgåsrån med extrasaltat bregott! Det ska jag välja framför allt annat den dagen jag nu tänker ha min så kallade "ätardag". Är inte så förtjust i begreppet utan föredarar att äta bra alltid. När det sedan dyker upp en dag då det är lämpligt att äta annorlunda gör jag det....

Trött nu, vill sova, ska sova snart!

Imorgon blir det att köra i gymmet, ska be någon av instruktörerna passa stången åt mig när jag kör bröst. Vill inte råka ut för att bli fast under, haha :)

Kommentarer
Postat av: Andrej

Om jag tittar ut idag = GLASS!!! Vilket jag nästan aldrig äter utom på sommaren. Mumsfillibabba!

2010-05-02 @ 08:48:05
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0