Kom igen och besök mig nu då ;)

Äntligen har jag lyckats få en besöksräknare på plats! Efter att ha testat att klistrat in html-koden ett antal gånger på uppenbart fel ställen så lyckades det!!
Dessutom har jag registrerat mig på Bloggtoppen och Bloggregistret och fått dom länkarna att ligga på rätt plats!

F*N vad jag är bra! Det där med html är ju som grekiska för mig!

Nu är det dags att ta en dusch efter en lång promenad som inte alls var så skön som jag trott den skulle vara. Det blåste och var riktigt kyligt om nacken och huvudet. Skulle behövt pannband!


Kommentarer
Postat av: Molly

hej tove!

tack för din kommentar, den värmde ska du veta.

klart att det är okej att du länkar, det är bara kul :)



du får ha en underbar fortsättning på kvällen och veckan! kram molly

2010-05-04 @ 19:06:02
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Robin Haag

Hej kul att du lyckades! Men testa att skapa ett google-konto. Där kan du infoga din sida så får du analys på allt, hur länge folk stannar, vart ifrån och massa massa mer. Finns guide på google och det är jätte enkelt att fixa.

2010-05-04 @ 19:49:14
URL: http://robinhaag.blogspot.com
Postat av: Kurt Nilsson

Hej Tove!!

Det finns flera sökmotorer som du kan optimera din sida med,google är en sen finns det flera,vissa kostar men då är det mer för business eller liknande,räcker med googles funktioner tycker jag och din sida ser bra ut,bara att bygga på tycker jag,Ha det!!

Mvh: Kurt Nilsson

2010-05-04 @ 20:23:19
URL: http://kurtnilsson.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0