Kesella blir faktiskt inte bra i ugnen....

Axel/ryggpasset gick väl rätt bra trots 0 i motivation innan jag kom dit. Motivationen fortsatte ligga lågt under hela passet men tjurskalligheten tog över och när jag tränat färdig var jag i alla fall skakis i musklerna.

Väl hemma igen var det dags för lunch. Lunchen bestod av Torsk under kesellakaviartäcke, potatis och sallad. Jag kommer inte att lägga ut någon bild på rätten då den faktiskt inte blev vidare värst god. Kesella i ugn passar liksom inte tycker jag. Och nu har jag faktiskt gett det flera försök. Skulle tro att det beror på att fetthalten är så låg så det inte smälter på samma vis som tex Cream fraiche gör. Det blir mer bara som ett geggigt täcke. Dessutom blev det i alla fall idag en lite metallisk bismak, urk.


Däremot kan jag rekommendera er att göra torsk i ugn med Cream fraiche blandad med kaviar och kapris. Det är gott det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0