Jag går till gymmet istället....

Sädär ja, nu har det klassiska grötfrukosten landat i magen och jag är laddad för gymmet. Ibland, ganska ofta hör jag att man kan träna på fastande mage på morgonen bara men fyller på ordentligt efteråt. För mig skulle det vara en total omöjlighet. Jag är alltid riktigt hungrig när jag vaknar och måste ha nägot i mig fort! Detta trots måste jag säga, att jag äter ca 250g kesella kvällen innan!

På fredag morgon drar jag, sambon och en god vän till Oslo för att hälsa på några andra vänner så på ett sett har jag lite jag borde förbereda inför det men jag hoppas hinna med det framåt torsdagkväll. Känns ändå som jag vill hinna träna ordentligt nu i veckan eftersom att det kommer bli tre(!) dagars vila med god mat och dryck i helgen. Dessutom är det bara 2 veckor kvar till nästa mätning. Vilket betyder att jag egentligen skulle vilja köra lite extra strikt med kost och träning nu :) Det blir spännande att se resultatet efter 5 veckor!

Nu måste jag bege mig, börjar jobba kl. 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0