Jag är tillbaka!!

Helgen har jag tillbringat i Oslo tillsammans med goda vänner, men nu är jag tillbaka! Jag har haft en så trevlig helg och njutit i fulla drag....!

....Fast det där med att njuta, jag vet inte riktigt...än så länge så förknippar jag njuta lite för mycket med att äta och dricka utan tanke och det blir faktiskt inte alltid så njutbart. Kontentan av det beteendet har dessvärre varit en hel del ont i magen och svullen av vätska, kolhydrater och fett......suck....Jag har mycket kvar att lära...

Kontentan blev också att jag innan dagens löpning får ur mig till sambon "Kom igen nu, så vi blir av med den här skiten" och med skiten syftade jag på löpningen....snacka om dålig attityd som knappast ökar motivationen :) Inte OK!

Men NU ÄR JAG TILLBAKA!! Efter en 50 min löpning/jogg så känner jag mig genast stark och fylld med endorfiner igen. Jag älskar den känslan!! Efter att spåret var avverkat gick jag igenom en massa "hemma på golvet klassiker" så som "kissande hunden" ni vet, och annat kul:)

Jag är stark, glad och älskar att träna!

Ps Jag har varit med och babblat i "Christer- din vän i etern", P3. Fredag 21/5 ca 14.14.....så går det när man är på roadtrip till Oslo, mer säger jag inte:) Ds


Kommentarer
Postat av: Andrej

Men 21/5 har ju redan vart.

2010-05-26 @ 21:37:37
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0