Från vältränad till dallrig :(


Foto: © Tove Sandström

(Från gårdagens promenad när jag fortfarande orkade....)

Näe vad trött jag är!

Började ju morgonen med ett benpass i gymmet för att sedan åka på P-möte trodde jag men det var visst handledning.

Planen var att ta en promenad när jag kommit hem men jag är helt slut. Har gått här hemma i lägenheten och tittat ut genom förnsterna lite då och då och tänkt "jag borde kanske", "går jag nu är jag hemma till Halv åtta hos mig", "en halvtimme är bättre än inget" osv. Men jag orkar inte!! Det är sant. Knappt jag orkar skriva det här ens......Dessutom har jag ont i benhinnorna sedan gårdagens promenad. Och det är väl mycket märkligt, jag tränar 5 dagar i veckan allt från spinning till styrka och ändå får jag ont efter en promenad....hum...

Ja, ni ser ju, det kommer ju bli att stanna hemma hela kvällen och bara lägga sig och dröna på soffan. Tur det är massa skräp på tv:n i kväll, Hollywoodfruar och annat smått och gott :)

Tror kanske tröttheten beror på lite kolhydrater så jag får väl kanske fylla på lite i morgon om jag inte blivit piggare. Men trots lite kolhydrater känner jag mig just nu som en uppsvälld jag vet inte vad. Känns inget vidare faktiskt. Hoppas det försvinner snarast. Märkligt hur man kan, eller iallafall jag gå från helt ok vältränad och fast till dallrig och rund inom loppet av några timmar......

Blä.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0