Älskar Solsidan (och ägg)

Typiskt att det ska vara så fint väder just i dag! Jag har nämligen fått alla avsnitt av Solsidan idag och kan inte riktigt slita mig. Finns viss risk att en del andra saker får vara så vänliga att vänta, tex solskenspromenad och viktiga-papperskrivning.
 
Till gymmet ska jag pallra mig framåt 15.30 då det finns instruktör på plats, alltid bra om man vill fråga om något. Känner att det får bli till att köra igenom hela programmet idag. Fast det bästa skulle ju kanske vara om jag gjorde ena delen så bra att jag inte orkar med den andra. I sånt fall finns det ju alltid en dag imorgon också.

Med tanke på att jag blev väckt 05.00 på jobbet i morse så kanske det inte är mer än rätt att jag ser några till Solsidanavsnitt nu så jag är riktigt pigg och utvilad sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0