Nuggets....

Nu har jag klarat av High Chaparral! Det var välan mysigt och trivsamt men inte högsäsong direkt. 

Och vilken mat.....jag hade mina farhågor innan vi åkte och dom är klart besannade. Min nödproviant har kommit väl till pass, Kesella, äpplen, nötter och en (vilket jag inte brukar äta, måltidsbar). Jag har också ätit kycklingsallad vilket kändes sådär, en sådan där pizzeriasallad ni vet.....

Men det roligaste och faktiskt knäppaste också, jag erkänner, var när vi åt på ett litet hamburgerhak. Jag valde efter mycket om och men inne i huvudet, Nuggets. Efter att ätit en halv upptäckte jag till min stora glädje att frityrsmeten var riktigt lätt att peta bort, nästan som att det var meningen. Så det gjorde jag på var och en, petade fram små gråa gummibitar till kyckling. En av killarna som satt med som jag jobbar med kollade lite skeptiskt på mig. 

(Till saken hör att han behöver få hjälp med att lära sig vad som är socialt gångbart och inte så vi i personalen säger ofta till honom: Sådär är inte lämpligt att göra, andra människor kommer att tycka att du är konstig om du gör så osv, osv..) 

Efter någon minut säger han: Vet du?, det där tror jag andra tycker är konstigt!

Jag kunde ju inte annat än att hålla med faktiskt. Där fick man! :)

Sen gick vi och tog en glass, hahaha!!


Min kille är bäst, ingen protest:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0