Jag gjorde det....

...bet i det sura äpplet och "hängde i hornen", ni vet:) 

Jag har idag bokat in en tid för kalipermätning på Torsdag, NU på Torsdag! Först bokade jag in en tid nästa vecka med hopp om att hinna få ett bättre resultat men kom sen på att jag inte kunde då, så det var bara att boka om.....Och nu knappt två dagar innan känns det ju inte direkt som jag kommer att kunna påverka resultatet ett endaste dugg faktiskt...

Men, men, när ni läser det här kanske ni uppfattar det som att det här är hela världen för mig, men det är det faktiskt inte, inte riktigt hela i alla fall. Det är mest på skoj och ett litet kvitto på om jag legat på latsidan eller faktiskt fått balans i kost och träning. 

Men ok, lite orättvist tycker jag allt att det är att en annan måste kämpa som en dåre för att hålla en ok form medan andra på något märkligt vis är födda med en.

Nu är det God natt för min del. Hoppas jag får sova hela natten (jobbar ju trots allt)!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst finns det det... :) Scitec protein delite heter det... Dom har massor av superdupergoda smaker! :P



Natti Natti!!

2010-06-08 @ 23:05:57
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: jessica

haha ja då kan det vara lite tight om tid kanske , kan ju alltid linda magen eller ha korsett:P

2010-06-09 @ 08:16:40
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Andrej

Spännande! Jag hade runt 13% i vintras, som jag höll länge. Hoppas du blir nöjd med ditt resultat. Har du något mål?

2010-06-09 @ 18:01:32
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0