6 km senare....

Morgonen startade med en 6 km joggingtur. En riktigt skön sådan faktiskt. Och nu 6 km senare känner jag mig redo för dagen. Har precis börjat fixat i ordning lunch för kommande dygn på jobbet. Men det är ju sjukt, än så länge har jag fem olika lådor och då är inte frukost och mellanmål färdiga!!

Och det är nu jag ska ta tjuren vid hornen och bita i det där sura äpplet, hade nästa förträngt. Dags att ringa Coachen.....
Och föresten...träningsvärken sitte på rätt ställen idag! Det vill säga runt skuldror, axlar och rygg. Älskar träningsvärk!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Träna på morgon är det bästa som finns =)

2010-06-09 @ 23:19:16
URL: http://madeleinedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0