Vingar på skorna!

Nu är jag tillbaka efter tre dagars minisemester nere i Torekov. Underbara dagar får jag säga. Tänk att tre dagar kan kännas som en hel semester :) Någon träning under ”semestern” har det inte blivit med undantag för en joggingrunda, en riktigt seg sådan! Såg så fram emot att jogga längst havet på sanddynerna så det var lite synd att det inte kändes bättre. Men laddad med en räksmörgås (jag åt räkorna och salladen) kan man väl kanske inte begära mer. Men med tanke på att det var just en minisemester så hinner jag ta igen det under veckan som kommer kunna sluta på totalt 5 träningspass inkl. semester. Vi får se hur det går.

Idag däremot har jag joggat ca 7,5km med vingar på skorna. Vilket flyt, så pass att jag kunde öka den sista kilometern och bara sväva fram! Jag skulle egentligen ha gått ned till gymmet men det stängde redan kl 18 så det han jag inte med efter jobbet och tur var väl det. Min kondis har helt klart kommit in i en ny dimension, grymt!


Nu ska jag gå och lägga mig nöjd och belåten med mig själv!!


Kommentarer
Postat av: Andrej

Härligt. Såna pass skall man komma ihåg!

2010-07-04 @ 14:11:22
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0