Perfekt start på dagen!



Nämen, klockan är bara 09.07 och jag är nytränad och mätt efter en god frukost. Vilken bra start på dagen! Jag var en av två som stod och hängde på låset. 06.59 loggade jag in mig i gymmet. Idag blev det ett riktigt bra och varierat pass om man säger så. Jag gick inte strikt efter mitt schema utan valde och vrakade bland mina favoritövningar.

Väl hemma igen åt jag min traditionella frukost, gröt och 2 kokta ägg och av någon anledning blev den sååå god. Gröten blev perfekt saltad med perfekt antal russin i och äggen blev härligt mjukkokta:) Det kallar jag vardagslyx:)

Nu ska jag förbereda mig för minisemester och vänta på att min älskling kommer hem från jobbet. Sen drar vi!!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Sv: Tack för tipset!

2010-07-02 @ 11:55:36
URL: http://maliniform.wordpress.com
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Härligt med minisemester!

2010-07-03 @ 22:41:53
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0