Kärlek, sol, kungligheter och trance

I lördags tog jag och min kärlek tåget upp till Stockholm, egentligen inte pga. det stora bröllopet utan för att hämta vår nya bil och passa på att hälsa på en god vän. Fast när bilaffären var avklarad och vi tagit oss in till stan för att möta upp vår vän hamnade vi förstås, oundvikligen mitt i kärleksmyllret. Och väl där är det klart vi passade på att försöka få en flukt av bröllopsparet när de åkte genom Stockholms gator. Vi lyckades sådär.....som så många andra:)

Vad vi däremot lyckades med var att se och höra talet Prinsessan höll till folket från slottet. Det var fint, riktigt fint. Jag och kärleken stod väl och blev aningen smittade av all kärleksyra och helt plötsligt hörde vi en röst bredvid oss som sa: Är ni nästa Viktoria och Daniel-par eller? Vi fattade först inte alls. Ja, Ni verkligen strålar och ser så kära ut! säger hon då. Gud va kul att höra, en helt främmande människa som uppfattar något man bara tror man känner själv. Det värmde, och vi strålade om möjligt ännu starkare :)

Middag avnjöts på Rival och kvällen avslutades med 3 timmar Trancemusik som spelades av duktiga (vad jag förstod) DJ:s. Ok, måste erkänna att det där strålandet avtagit en del när klockan närmade sig 02.30 och det återstod 30 min av konserten......ja, ja.

Sammanfattningsvis var det en toppenskön dag och kväll som jag kommer att minnas. Och det positiva med den långa konserten på slutet var faktiskt att det bara blev ett begränsat och tidigt intag av alkohol vilket gjorde att träningen gick hur bra som helst på söndagskvällen:) I Like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0