Rätt in i ovissheten....:)

Åh, vilket underbart pass! Kibox idag med, men det är så kul. Det värsta är att min "kompis" inte dykt upp på ett par gånger så nu kastar man sig in i ovissheten inför varje pass.

Idag fick jag köra mot, eller med om man så vill, en medelålders glasögonbeklädd herre som kört ett pass tidigare och inte...., skit i det föresten, vi var inte riktigt..., jag vet inte hur jag ska säga....., men vi var inte riktigt matchande eller nåt.....hum. Men allt går ju och nu sitter jag här och eftersvettas med ett leende på läpparna som vanligt efter ett bra pass.

Undrar om det finns någon slags klubb här i stan?? Blir till att ta reda på. Fast då kanske man måste slåss på riktigt? eller hur går det till....det är träningen jag vill åt, och kraften, nej, inte styrkan..kraften liksom :)

Nu blir det dusch innan syrran kommer på besök. Nice :)

Tack föresten Rysken för handsktipset!

Kommentarer
Postat av: Andrej

Jag lovar dig, att om du söker upp en seriös kampsportsklubb, så kommer du aldrig att ångra dig. Träningen är på en helt annan nivå! Och man behöver aldrig sparras om man inte själv vill.

2010-10-02 @ 19:39:13
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0