Endorfinflow

Precis hemkommen efter ett cirkelfys pass på gymmet. Låg på påtagligt endofinunderskott när jag begav mig, men hepp, så var det borta. Underskottet har nu ersatts av endorfinöverskott och jag bara ler. Friskis har reklamplanscher som signalerar att det är svårt att dölja att man varit där pga. av leendet man får på läpparna eller nåt åt det hållet. Och det stämmer faktiskt. Det är inte första gången jag kommer på mig själv med ett leende på läpparna efter ett bra pass. Man kan känna sig lite fånig med det där leendet men det är det värt. Mer leenden till folket! 

Dessutom träffade jag på en träningsbekant jag inte sett på länge vilket också gjorde sitt till. Blir det tillfälle ska jag nog lura med honom på ett Kiboxpass, han verkade lite nyfiken på det...

Nu ska här ses på film och äta nybakat bröd, fillimpa, som sambon bakat. Det ska bli smaskit. Recept finns under kategorin Bakstuga. Hett tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0