Planeringen börjar tappa formen

Hum, jag som var så säker på det där med att jag skulle träna i dag, core/spinning skulle det bli. Det blev inte så. Jakten på tomter fortsatte istället med stormsteg får jag säga!

Mäklaren mötte vi i mörkret på en gräsbeklädd åker. Han liksom vi konstaterade att tiden kunde varit bättre vald medan vi snubblade runt med ficklampa för att leta tomtpinnar :) Tur vi sett tomten i dagsljus åtskilliga gånger tidigare!

Den som lever får se men jag känner mig något närmare tomtägare idag än för ett par dagar sedan. Gulp!

Erfarenhet av att bygga stenhus, någon?


Kommentarer
Postat av: Andrej

Bättre med stormsteg än med tomtesteg?

PS Tack för kommentaren.

2010-11-05 @ 19:34:31
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0