Välbehövligt men tråkigt

Ja, det är vila jag pratar om. Imorgon blir det vilodag för min del, välbehövlig sådan. Jag har träningsvärk i de flesta av kroppens muskler och en lätt sträckning i nacken som jag drog på mig under dagens axel och ryggpass. Träningsvärken lever jag gärna med med den där sträckningen känns retsam. Attans, sånt kan sitta i ett tag om man har otur.....

Det här med vila är inte precis vad jag föredrar, utan mer ett nödvändigt ont. Men i morgon ska jag försöka njuta av dagen då min kära sambo kommer hem efter att ha varit bortrest sedan i torsdags. Det får bli en lång skön frukost framför några avsnitt av Solsidan och sedan bara vara. Jag börjar jobba kl 15.00 så det blir ju lagom många timma att bara vara på. Underbart!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig blogg!



Alltså på mitt gym är det längsta passet normalt 75 minuter, på en del även 90 minuter. Men ett par gånger per termin anordnar de roliga event-klasser :-)

2010-05-05 @ 08:40:29
URL: http://metrobloggen.se/hurtbullen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0