Vad solen skiner, jag smiter in i gymmets mörka vrår :)

Äntligen hemma från jobbet! Har varit ute en del i dag så jag är allt lite rosig på kinderna och en och annan fräken (hur böjer man fräknar?) har dykt upp.

På väg hem fick jag ett efterlängtat samtal från Friskis som ger mig tillåtelse att fota en del i gymmet. Bilder jag ska använda till bloggens header är tanken. Så på lördag ska kameran och sambon med och fota :) Tack Friskis!

Nu ska jag köra igenom ett helkroppspass i gymmet tänkte jag. Den mesta träningsvärken är över och nacken känns mycket bättre. Idag har den behandlats med Ormsalva. Anledningen till att jag väljer att köra igenom hela kroppen idag är att jag kanske, kanske tänker "dissa" gymmet imorgon till fördel för fredagsmys hela kvällen. Eller om det är fint väder kanske få med sambon på en cykelrunda i skogen.

Senare i kväll ska jag testa en ny (för mig) kesellablandning som jag hittade när jag bläddrade igenom gamla Fitness Magazine tidningar tidigare idag, det blir spännande :) Bild och recept kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0