Ska ta ett snack med Träningscoachen

Dagen lider mot sitt slut eller iallafall så är alla viktiga saker avklarade, dvs träning, solskenspromenad, lunch och middagslagning, tvättvikning. Nu är det bara att luta sig tillbaka i soffan och njuta lite av Söndagkvällen.

Passet på gymmet gick bra men det är lite svårt att lyckas med superseten när maskinerna är upptagna. Men fy vad ovant det är att inte komma upp i puls så som jag brukar göra i och med att jag oftast kör kondition. Visst musklerna blir trötta men det känns som att någonting saknas.....Måste vänja mig vid det eller kanske lägga in lite pulshöjande stationer mitt i passet. 

Mitt program består ju i dagsläge bara av två delar, överkropp och underkropp i stora dag. Tror jag skulle vilja dela upp det lite mer så att man kanske kör flera övningar för överkroppen och då delar upp det på två pass istället för ett. Eller att man lägger in flera övningar för över respektive underkropp på befintliga pass. Hum, måste prata med coachen om det och det där med pulshöjande stationer.

Nu blir det tonfisksallad, alltid lika gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0