Svårt att motstå

   

Igår njöt vi av årets första, tror jag....riktiga grillmiddag! Jag hade jobbat hela dagen och kom hem ovetandes om kvällens upplägg. Jag hade ju i min tanke trott att jag som vanligt skulle utföra någon form av träning men icke. Allt var handlat och förberett så det var bara att starta (marinera briketterna och få fyr på kalaset) grillen. Underbart gott blev det! Till förrätt mozzarella och tomatsallad, en klassiker som alltid smakar lika bra. Efter det grillad kyckling, haloumi, bakpotatis och krämig rödlöksdressing. Och sist men inte minst så slog vi till på en äppelpaj. Lite svårt att motstå ett sånt kalas! Åh så skönt det vara att sitta under parasollet och njuta av varandra, sommaren och maten.

Nu är jag nyhemkommen från gymmet, japp, jag släpade mig dit. Jag har ju under dom sista veckorna framförallt tränat ute och jag måste säga att det tog emot att gå in i gymmet när solen sken som aldrig förr. Men efter en stunds träning så hade jag glömt solen (tur att det inte finns fönster i gymmet) och hunnit bli varm i kläderna igen. Ett styrkepass blev det med fokus på de flesta musklerna ovan midjan :) Avslutade med lite pulshöjande intervaller på en av de "fördummande" men effektiva konditionsmaskinerna:)

Imorgon hoppas jag på ett långt cykelpass i solen:)


Kommentarer
Postat av: Christel

Oj, vad snygg din sida har blivit!! Heja vad duktig du är med, keep up the good work bejbiii!

Ha en fin helg!

2010-06-03 @ 16:12:04
Postat av: Molly

oj, vad mkt gott. äppelpaj, mums.



hopaps att du får en bra och solig helg :) kram

2010-06-04 @ 15:13:24
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Andrej

Jag längtar efter sommarens utejympa med Friskis. Skitskoj!

2010-06-04 @ 19:43:08
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0