Mätningen avklarad med förväntat resultat

Nu är det äntligen gjort för den här gången! Mätningen är avklarad med förväntat resultat. Jag har sedan den 27/4
gått ner 2 kg i fett vilket jag tycker är en långsam men stabil viktnedgång. I muskelvikt står jag kvar och trampar på +-0. Inte så konstigt med tanke på att jag valt att vara ute i det vackra vädret och flåsa istället för att gå till gymmet.


(klicka för att se större)

Nu har jag 6 veckor på mig att öka i muskelvikt, för det vill jag ju också. Vi får se hur det går. Eller föresten, vad då får se? Det är klart att det kommer gå bra om jag bestämmer mig...och vadå "om"? Jag har ju bestämt mig!


En glädjande nyhet från Träningscoachen var att dom ska byta till större lokaler och ev. när dom bott in sig anordna små nybörjartävlingar med inriktning på bodyfitness men också lite allsidig träning om jag förstått det rätt. Det kan bli kul. Tror jag ska ställa upp! Då har jag i alla fall ett bra mål att sträva efter och det kan jag faktiskt behöva!

För att komma till Träningscoachen, klicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0