Hjälp, jag drunknar i testoseron!

Ja, på riktigt, det var verkligen så det kändes, att jag höll på att drunkna i testosteron när jag var på gymmet! 

Sist jag var och tränade kände jag att det är närmast en meditativ känsla att vara på gymmet och träna styrka. Man släpper liksom alla andra tankar och bara är i nuet. 

Men idag, herre gud! Hela gymmet fylldes av ett gäng på ca 7 testosteronfyllda killar i nedre medelåldern som stod och skrek på varandra, 7 stycken i en klunga!! Det var inte nådigt och långt ifrån meditativt kan jag säga, i alla fall för min del. Det var hemskt. Jag har full förståelse när man tränar två och två och kanske tre och tre till och med, att man peppar varandra och brölar lite. Men det här var något helt annat. Nu ett par timmar senare har frustrationen börjat lägga sig men jag hoppas verkligen att jag inte råkar träna när dom är där igen. 

Min gamla handledare Calle skulle sagt: Vad är det hos dig som gör att du känner sådan frustration och aggression i kontakten med dessa killar? Och ärligt talat, jag har försökt att förstå det men inte lyckats....ska fundera vidare så kanske man lär sig något om sig själv. 

Imorgon ska jag åka till High Chaparall med jobbet. Jag har lite grubbel om hur jag ska klara att hålla kosten men jag ska i alla fall ladda matsäcken med bärkesella, äpplen och kanske ett par ägg. Sen får jag försöka välja sallad framför pizza som jag kan tänka mig att det blir ett par stycken av för dem andra. Lite nötter får också åka med som akutkost.


Åter på onsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: Andrej

Det är inte underligt att bli irriterad på ohyfsade och respektlösa människor.

2010-06-16 @ 20:10:33
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0