Jag är nöjd vare sig mer eller mindre

Nöjd, det är ett så där lite mesigt ord. Inget ord med energi direkt men det är så jag känner, vare sig mer eller mindre. Jag är dessutom nöjd med att jag känner så just nu. Just nu för att det kan förändras över en natt.....

Jag har gjort sista mätningen innan semestern och nästa mätning dröjer till si så där oktober. Det var inga direkta förändringar sedan förra mätningen men det gör inget. Trodde kanske att mätningen skulle visa på lite posetiv förändring men jag känner mig på det hela taget i bra form. Kanske eller helt säkert är det så att det sitter en hel del i huvudet. Jag kan göra stora framsteg och ändå inte känna mig nöjd och vise versa. Känner jag mig nöjd så är ju det det viktigaste, vad mätningen säger är mindre viktigt.

Efter mätningen körde jag ett träningspass ihop med



Rygg fick det bli eftersom att jag tycker det är lite svårt att få fason på vissa ryggövningar. Det blev ett långt skönt pass med lite nya tips på övningar.

Nu känner jag att kroppen behöver fyllas på med energi så nu blir det lunch! 


Kommentarer
Postat av: Bitte

Är du själv nöjd är mycket vunnet :-) Lycka till med ryggövningar och annat!

2010-07-31 @ 18:24:13
URL: http://bitte-blansch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0