Apelsin och kanelkeso


Foto: © Tove Sandström

Klockan ringde 06.00, spinning stod på schemat. Jag kände efter och upptäckte att kroppen i dag var en trött degklump som ville sova vidare. Jag gav efter och la om schemat så att det istället var inprogrammerat på joggingrunda 9.00. Ställde om klockan på 08.00 och sov vidare! 08.00 kändes allt mycket bättre och efter en grötfrukost (utan ägg) gav jag mig ut i vårsolen!
Joggningen gick sådär, men jag tog mig runt och fick njuta av att ha solen i ansiktet. Jag kan fortfarande inte påstå att jag tycker att det är speciellt kul att jogga.

Väl hemma igen blev det stretch och lite magövningar, skönt!

Dagens mellanmål blev min favorit:

Apelsin blandad med keso och kanel.

Det är verkligen gott! Rekommenderas varmt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0