Mobilisera kraft och vilja

Regnet öser ner, jag är trött och har ingen energi tillövers för ett pass på gymmet.

Mina negativa tankar har till att börja med fått mig att avboka mitt bokade skivstång/konditionspass.

Chansen (i vanliga fall risken) finns ju då att alla platser blir uppbokade och att det därmed inte finns någon plats över till mig. Det värsta är att det för tillfället finns 8 platser kvar som knappast kommer gå åt i det här vädret. Dom där negativa tankarna säger också att det är helt ok att stanna hemma idag och låtsas att det är vilodag. Fy skäms på dom!


Jag måste mobilisera kraft och motivation, jag har två timmar på mig. Jag vet ju hur nöjd jag kommer vara efterhand om jag går och vilket bra belöning i form att träningsvärk som kommer att infinna sig i morgon :)Dessutom blir det extra skönt att lägga sig i soffan med älsklingen framför en film när kroppen är nöjd och nytränad och regnet fortfarande strilar längst fönstren  :)


1 timme och 50 minuter kvar, phu…..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0