Laddad!

Jag tog en lång sovmorgon idag och har precis ätit frukost. Som vanligt blev det min klassiker bestående av två ägg och havregrynsgröt. Igår gjorde jag gröt på grynblandning, inte alls lika gott, så dagens frukost hade jag verkligen sett fram emot.

Det är konstigt det där men jag kan faktiskt säga att jag älskar min frukost. Jag äter den kanske 70% av årets mornar och varje morgon är lika god. Det är inte allt för sällan jag brister ut i ”gud vad jag älskar ägg”. Sambon brukar då skaka bekymrat på huvudet.

Nu har jag suttit och surfat runt på lite trevliga bloggar och funderat på hur träningen ska läggas upp i dag. Och nu har jag bestämt mig. Det får bli ett tungt pass i gymmet! Rygg, armar, axlar och mage ska få slita. Vet inte om det är en bra kombination men det är det roligaste att köra :) Känner mig riktigt laddad till skillnad från igår! Det här kommer bli ett grymt pass!


Kommentarer
Postat av: Vägen fram vägen till

SV: Tack det var ett bra tips, ska testa det! Keso är ju så gott =)

2010-04-22 @ 11:12:33
URL: http://vagenfram.webblogg.se/
Postat av: Jenna

Har du äggen i gröten eller vid sidan av? :)

2010-04-25 @ 21:17:48
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0