Imponerad

 
Foto: © Mattias Granberg

Jag tar tillbaka, jag kan inte säga att jag lyft skrot när jag i själva verket har varit på skivstångspass där vikterna är färgglatt gummidragerade. Körde 20 min kondition innan på crosstrainer för att mobilisera lite endorfiner. Tänk att det kan vara så jobbigt......Det där med skivstång tycker jag egentligen inte så mycket om, jag går för sällan för att ha kolla på vilka vikter jag ska använda och allt blir mest en röra känns det som. Men, men träningsvärken kommer komma som ett brev på posten i morgon och det tycker jag om!

Imponerad, JA! För ca 7 veckor sedan struttade det runt en höggravid tjej på gymmet. Tränade på som vanligt, kontrollerat och seriöst. Idag dyker hon upp på skivstångspasset helt återställd, dvs. fött barn för 5 veckor sedan (råkade jag höra) och är nu i full gång igen. För ca 3 veckor sedan såg jag henne med den lilla bebisen på ett annat pass...."mammapass". Imponerande måste jag säga. Så ska jag bli om jag blir mamma någon gång och givetvis ska jag ha en springvagn.

Nu ska jag svänga ihop en omelett med broccoli och knaperstekt bacon sen är det bara att ta tag i dagens alla andra måsten :)


Kommentarer
Postat av: Carina Weiborn

Hej, va kul att du startat en blogg :) Nu får man se lite mer vad du pysslar med om dagarna. Hoppas du mår bra! Kram

2010-04-16 @ 21:13:49
URL: http://cvm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va duktig du är "tränar Tove". Min ambition var att vara en smal och smärt 2 barn mamma men det är ju dööösvårt. De ser ut att må bra=)

2010-04-17 @ 09:30:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0