Gick som på räls


Foto: © Tove Sandström

Jaha, då var det passet avklarat och det gick galant! Jag hittade alla maskiner och fick bra flyt då det var gott om plats i gymmet. Grunden i mitt program är att jag gör två övningar direkt efter varandra med 10 set på varje och sedan vilar 1 minut emellan. Detta upprepas tre gånger. Är det för mycket folk i gymmet kan det bli svårt att komma åt just de två maskinerna man ska ha samtidigt.

Ok, bra flyt och bra flyt...nu höll jag på att undanhålla er viss information. Det var faktiskt så att jag helt plötsligt fick lite svårt att räkna till 3 och missade vilan lite då och då. Lite förvirrat bara :)

Jag undrar jag hur jag ska lägga upp resten av veckan. Tror det får bli:

Torsdag: Bröst, rygg, axlar + kondition
Fredag: Ben, biceps, triceps, mage
Lördag: Vila
Söndag: Cykla ute + ev Bröst, rygg, axlar

Det blir bra det!

Nu är det dags att förbereda bilen inför sommaren!
http://uppleva.blogg.se

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0