Fy för pizza!

Vad besviken jag blev. Jag hade redan tidigt i veckan bestämt mig för att äta pizza på jobbet idag fredag. En liten rutin vi har. Jag brukar ha med mig mat eller köpa en sallad. Men inte idag som sagt, pizza skulle det bli.

Pizza kära vänner är gott i ca 10 sekunder, 10 sekunder motsvarar ca 1 tugga....Nu har klockan passerat 23.00 och jag känner mig fortfarande helt otäckt pizza-mätt. Dvs jag fortsatte äta vad som fanns kvar av pizzan även efter den enda goda tuggan. Fy bubblan!! Nu kommer det dröja till nästa pizza vill jag lova, närmare ett halvår iallafall vill jag tro. Senast jag åt en god pizza som jag inte ångrar var när jag och sambon bilade genom Östeuropa förra sommaren (se http://uppleva.blogg.se). Dom kan det där med pizza!

Ska försöka sova nu trots den otäcka känslan i kroppen så att jag orkar med spinningen i morgon 10.00.

Vad tycker ni om pizza?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0