Fick som jag ville :)

Nu blir det frukost, jag är såå hungrig. Måste betyda att jag åt för lite igår, inte bra. För att stilla hungern blir min traditionella gröt och äggfrukost perfekt!

Sa ju igår att jag kanske inte skulle hinna träna idag men att en joggingtur med killen var min B-plan. Frågade killen lite försiktigt innan läggdags om ett pass på gymmet gick för sig och han tyckte det lät bra och att vi skulle hinna med allt ändå, jippi!! Han får jogga själv och jag lyfter lite skrot:) Jogga har aldrig varit min grej ändå.

Nu godkänd frukost!


Kommentarer
Postat av: emma

Låter inte helt fel om man säger så.

Man kan göra så himla mycket gott med keso. Kanon för alla att äta med:)

2010-04-16 @ 12:26:45
URL: http://misstraningsfreak.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej Tove!

Det låter som att din träningscoach gjort ett bra jobb och du verkar ha en bra inställning till träning och mat :)

2010-04-16 @ 13:51:36
URL: http://tranaellerdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0