Att det kan vara så gott!

Har ju som sagt jobbat hela dagen. Kommer hem från jobbet först i morgon och sitter nu och rundar av kvällen med en klassisk blåbärskesella. Länge sedan jag åt det nu då jag inte varit fullt så strikt med kosten, men så gott det är!

Ser fram emot att köra ett ordentligt race då kesella kommer bli den givna sängfösaren framöver :)

Har ni bra tips på vad jag ska blanda min Kesella med?

Imorgon är jag ledig och har tid över för någon form av fysisk utmaning. Tror det får bli en cykeltur i skogen om vädret är trivsamt. Sist jag cyklade var det så kallt i luften att jag hade ont i halsen i flera timmar efetråt, förmodligen av all kalluft man drar i sig.

Nu sovdags!

Kommentarer
Postat av: Keron

Tack! Kan inte ta åt mig äran för bilden, mer än att ha valt själva designen bland de som finns gratis på nätet...

2010-04-26 @ 06:52:36
URL: http://keron.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker det är godast att blanda kesella med bär och någon frukt, t.ex. päron, banan eller mango :)

2010-04-26 @ 17:05:47
URL: http://juliacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0